ERP systémy

Helios iNuvio

Kompaktní ekonomické řešení client/server pro malé a střední firmy – libovolná kombinace modulů.

 


Helios Nephrite

Komplexní robustní řešení pro velké společnosti – možnost přizpůsobení systému podle potřeb zákazníka.


Procesy na zpracování uživatelských požadavků:

  • Uživatelský extranet – uživatelé mohou přes tento extranet vznést požadavek na změnu, opravu či rozšíření systému. Tento proces je napojen na workflow proces, který automaticky přiděluje požadavky odpovědným pracovníkům s termíny řešení. Zpracování připomínek je následně řízeno interní metodikou.
  • Hot line – každý uživatel má právo využívat bezplatně telefonickou nebo emailovou pomoc od konzultantů.
  • Konzultanti – každý uživatel má právo si sjednat konzultantskou pomoc v rámci společnosti dodavatele či jeho partnerů.

Jako součást ověřovacího procesu kvality systému jsou produkty pravidelně certifikovány auditorem. Tento certifikát se vztahuje nejen na legislativní správnost, ale i na celkovou kvalitu a použitelnost IS.